Benvolgut/da,
El proper dia 30 d’abril us convoquem a l’assemblea ordinària de ANC-Sant Cugat per la Independència.
Tots som conscients de que estem vivint temps difícils i complicats. El judici de la vergonya avança segons el seu full de ruta planificat des de fa molt de temps. El relat de rebelió que s’han inventat l’estant vestint amb testimonis que menteixen descaradament. El Tribunal Suprem és de tot menys imparcial. Per si tot això fos poc, ara hem entrat en un llarg període electoral a on ens juguem, de manera clara, mantenir la majoria independentista i, per tant, condicionar l’estratègia de futur, tant a l’interior, com a l’exterior. És imprescindible que no quedi cap independentista sense votar.
Per tots aquests motius, i ara més que mai, necessitem que ens activem al màxim a tots els nivells, doncs cadascún de nosaltres fem falta per la consecució de la independència del nostre motiu.
Necessitem, doncs, la màxima participació en la nostra propera assemblea que farem segons la següent convocatòria:
ASSEMBLEA ORDINÀRIA ANC SANT CUGAT
Dia: 30 d’abril 2019
Lloc: Casa de Cultura, 1er pis.
Hora: 19:30
Ordre del dia:
- Lectura i aprovació de l’acta anterior.
- Activitats del darrer semestre
- Estat de comptes
- AGO del 5 de maig a Tarragona
- Valoració de la situació política actual.
- Torn obert de paraules.
Volem aprofitar per recordar-vos que està convocada l’Assemblea General Ordinària (AGO) de l’ANC, pel 5 d’abril a Tarragona i animar a tothom a participar-hi. Us podeu inscriure des de la web de l’Assemblea i teniu temps per fer-ho fins demà, dia 20 d’abril.
Des de Sant Cugat, com sempre, posarem un autocar a la disposició dels socis que decideixin participar-hi. La informació d’aquest autocar la facilitarem properament.
Cordialment,
Secretariat
ANC – Sant Cugat per la Independència.