Pàgina actualitzada a 30 d’agost de 2018
Com m’hi apunto?
Les inscripcions ja estan obertes a: diada.assemblea.cat.
A Sant Cugat del Vallès ens toca el tram 35 i tornarem a estar acompanyats de gent del Vallès Occidental.
Aquest Onze de Setembre encarem una Diada transcendental: ara toca fer la República catalana. Omplirem la Diagonal de Barcelona per recuperar la força popular i apoderar-nos per donar forma al mandat que vam votar massivament l’1 d’octubre del 2017. Mai abans havíem estat tan a prop del cim. Només amb la força de la gent aconseguirem fer aquest darrer tram per conquerir, d’una vegada per totes, la independència.
Aquest Onze de setembre, omplim la Diagonal i comencem a fer la República catalana!
Sant Cugat a l’11S i com anar-hi:
Des de Sant Cugat es podrà anar a la Diada de la següent manera:
- A peu: Caminada creuant Collserola: Cliqueu aquí per més informació sobre la caminada.
- Transport públic.
- Cotxe privat.
- Autocars organitzats per ANC i Òmnium
- reservant a partir del dia 20 d’agost a scxi.anc@gmail.com.
- En el correu electrònic hauríeu de fer constar: Nom de la persona que fa la reserva, nombre de places sol·licitades i un número de telèfon de contacte.
- Lloc de sortida: Els autocars sortiran com sempre davant el Teatre/Auditori a l’avda Pla del Vinyet.
- Hora de sortida: 14:30
- Hora de tornada: a confirmar
- Preu: 10€/persona. El pagament el podreu fer en el mateix moment de pujar als autocars.
Samarretes:
A la venda ja a partir del dia 20 d’agost tant a la seu de Cristòfor Colom, com a les parades de l’ANC, com a la botiga Gerd (Plaça Pere San). A sota podeu consultar els horaris de d’obertura de la seu i de les parades.
Horaris Local ANC Sant Cugat i parades
Agost:
- Local de Sant Cugat per la Independència (C/ Cristòfor Colom, 24) cada dia des del 20 fins el 24 de 18:00 a 20:30 i del 27 fins el 31. Us podrem informar també dels actes de la Diada i també podeu apuntar–os als autocars.
- Parades ANC a la plaça Octavià:
- dissabte 25 de 11:00 a 21:00h
- diumenge 26 de 10:30 a 14:00h
Setembre:
- Local de Sant Cugat per la Independència (C/ Cristòfor Colom, 24) restarà obert cada dia fins el 9 de setembre de 18:00 a 21:00. Us podrem informar també dels actes de la Diada i també podeu apuntar–os als autocars.
- Parades ANC a la plaça Octavià:
- dissabte 1 de 11:00 a 21:00h
- diumenge 2 de 10:30 a 14:00h
- dissabte 8 de 11:00 a 21:00h
- diumenge 9 de 10:30 a 14:00h
Anirem ampliant tota la informació referent a l’11 de Setembre a aquesta mateixa pàgina.
Retroenllaç: Guia per anar l’11S de 2018 a la manifestació de la Diada des del Vallès Occidental | Assemblea Nacional Catalana - VALLÈS OCCIDENTAL