“Ara és l’hora” crida a inscriure’s per garantir l’èxit de la V de l’11 de setembre

_______________________________________________

Via Catalana 2014

A hores d’ara ja hi ha més de 70.000 persones inscrites a la “V” de l’11 de setembre que unirà la Plaça de les Glòries amb la Plaça Pius XII i la Plaça Ildefons Cerdà de Barcelona.

Tot i això, la campanya “Ara és l’hora, impulsada per l’Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural, organitzadora de l’11 de setembre, fa una nova crida a inscriure’s pel web als diversos trams amb els quals es pretén dividir totes les persones que vulguin participar de la mobilització.

“Ara és l’hora” ha expressat que vol convertir la “V” de l’11 de setembre en el mosaic més multitudinari de la història del país en forma de senyera. La “V” serà un missatge clar al món de la voluntat majoritària a Catalunya de fer i guanyar la consulta el 9 de novembre. Per a l’organització, la mobilització massiva de l’11 de setembre és la millor garantia de la consulta del 9 de novembre. És un pas imprescindible. En aquest sentit, la campanya recorda que per garantir-ne l’èxit cal que tothom s’hi inscrigui tal com es va fer l’any passat des de l’Albera fins a les Terres de l’Ebre.

Així, amb la voluntat de combinar una bona logística alhora que garantir l’espectacularitat del missatge, des d’avui el web de la “V” incorpora una nova forma per organitzar la V que permet a les persones que s’hi inscriuen escollir el tram que volen omplir i el color de la samarreta per fer la senyera. De la mateixa manera, el sistema d’inscripció fa que es recomanin trams a les persones interessades segons la seva residència a través del codi postal (adjuntem quadre de recomanacions). Amb aquesta acció es pretén que cada comarca s’encarregui d’omplir algun tram/trams a través dels autocars que s’organitzaran al territori i facilitar la plena ocupació de la Diagonal i la Gran Via de les Corts Catalanes de Barcelona l’11 de setembre.

Paral·lelament, “Ara és l’hora” avança en els diferents camps d’acció que va plantejar en la seva presentació el 17 de juliol. De fet, a hores d’ara la campanya ha tingut un bon impacte entre la població catalana i ha començat a teixir una bona xarxa de voluntaris, així com també ha assolit una xifra considerable de “micromecenatge” a través dels donatius que han fet desinteressadament centenars de catalans i catalanes. Així mateix, “Ara és l’hora” ha iniciat els últims dies una campanya intensiva en mitjans de comunicació, carreteres i espais públics d’arreu del país. La finalitat és estendre el missatge que ha arribat el moment de fer un darrer esforç per aconseguir l’objectiu de celebrar la Consulta i fer que guanyi l’opció del Sí a un país nou.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s