Ha començat el període de presentació d’al·legacions a les candidatures. Aquestes son les candidatures que pasen a la junta electoral per ser estudiades en cas d’al·legacions.
- Jaume Cardús
- Mª Eulàlia Egea
- Núria Fernàndez
- Josep Ll. Lliberia
- Xavier Palet
- Rosa Peris
- Francesc Picas
- Ferran Pujol
- Jordi Queraltó
- Artur Royo
- Francesc Salvador
Podeu accedir a la fitxa de candidatura simplement fent clic sobre qualsevol dels noms anteriors.
Recordeu que les votacions presencials són el dia 1 de desembre de 10h a 13h al local i que es pot votar anticipadament lliurant la butlleta a un membre de la Junta Electoral el dia 28 i el 29 novembre de 18h a 20h al local de SCxI.
Si decidiu votar anticipadament, a la mateixa seu de l’ANC trobareu les paperetes de votació, però alternativament la podeu descarregar un cop surti les llista definitiva.

De fet el lÃmit per presentar al·legacions és a les 24h del dia 15…. Ara publiquem la llista provisional per poder donar un dia per presentar alegacions Enviat des del Correu per al Windows 10
De: Sant Cugat per la Independència (SCxI) Enviat: dimecres, 14 de novembre de 2018 9:22 Per a: passarrius@gmail.com Tema: [Entrada nova] Llista de candidatures al Secretariat de Sant Cugat per la Independència 2019-2020
jlliberia posted: “Exhaurit el termini de presentació d’al·legacions a les candidatures, es donen com a và lides per part de la junta electoral les següents: Jaume Cardús Mª Eulà lia Egea Núria Fernà ndez Josep Ll. Lliberia Xavier Palet Rosa Peris “