28.000 inscrits i 106 autocars: la mobilització del 6 de febrer desborda les previsions

nani's avatarAssemblea Nacional Catalana - VALLÈS OCCIDENTAL

El proper dilluns, 6 del febrer, els ciutadans ompliran el Passeig de Lluís Companys responent a la convocatòria feta per Assemblea Nacional Catalana,Òmnium, Associació de Municipis per la Independènciai Associació Catalana de Municipis, sota l’eslògan el “6F ens jutgen a tots“, per mostrar el seu suport a Artur Mas, Irene Rigau i Joana Ortega, jutjats per organitzar la consulta del 9 del novembre de 2014.

El nombre d’inscripcions a primera hora del matí de dijous ha superat els 28.000. A la mateixa hora el nombre dels autocars confirmats era de 120.

Les entitats convocants manifesten el seu convenciment que la mobilització serà històrica i marcarà una fita molt important en previsió de mobilitzacions futures.

Per això es fa una nova crida a la ciutadania a participar i a inscriure’s a la pàgina 9nsomtots.cat amb l’objectiu de deixar petit el passeig Lluís Companys.

View original post 52 more words

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.