Benvolgut/da,
El motiu d’aquest correu és per informar-te que el secretariat de Sant Cugat obre el procés electoral per l’elecció de la nova junta. Com sabeu, segons els nostres estatuts, la durada del mandat del secretariat ha de ser de dos anys. El període del vigent secretariat finalitza doncs a finals d’aquest novembre.
Per aquest motiu, posem en marxa tot el procés, establint temps i calendaris en dates molt concretes a partir d’ara.
No cal dir-vos que és un procés obert a tots els socis, al corrent de pagament i amb una antiguitat de tres mesos. A la vegada, us animen a que us presenteu com a candidats a formar part del nou secretariat. Vivim moments molt excepcionals i és necessari l’entrada de gent nova, amb ganes de treballar pel país i que, des del pacifisme, vulgui lluitar per aconseguir la somniada Independència.
En aquest enllaç trobareu el calendari complert del procés electoral i la fitxa per omplir, en cas de que t’animis a presentar-te com a candidat/a.
Document per candidats/es al secretariat SCxI Desembre 2018
Esperem rebre moltes candidatures per tal de poder tenir a partir de desembre un secretariat representatiu i d’excel·lència.
Sempre grocs i sempre vostres,
Secretariat Local
SCxI – ASSEMBLEA NACIONAL CATALANA